• pomysly1

Moduł III Kursu kreatywności online: Tworzenie ekstremalnie oryginalnych pomysłów

29,00 zł

5 osób kupiło ten kurs

Podczas tego moduł dowiesz się na czym polegał sposób myślenia twórczych geniuszy jak Steve Jobs czy Johanes Gutenberg oraz w dlaczego i kiedy ta umiejętność została Ci odebrana.  Dzięki obrazowym przykładom zrozumiesz różnicę pomiędzy myśleniem „in box” i „out of box” oraz poznasz strategię odzyskiwania i doskonalenia wspomnianego już myślenia twórczych geniuszy. Dowiesz się jak dzięki umiejętności budowania odległych analogii i niepozornych skojarzeń możesz tworzyć pomysły, które zaskoczą nie tylko w ludzi wokół, ale przede wszystkim Ciebie. Poznane metody będą przydatne najbardziej w sytuacjach gdy Ty lub Twój zespół utknie w miejscu nie mogąc stworzyć oryginalnego, wyróżniającego się i trafnego pomysłu. Na koniec otrzymasz zadanie do wykonania, dzięki któremu sprawdzisz i przetrenujesz metody na własnym realnym zadaniu.

Opis produktu

Czego nauczysz się w tym module?

Podczas tego moduł dowiesz się na czym polegał sposób myślenia twórczych geniuszy jak Steve Jobs czy Johanes Gutenberg oraz w dlaczego i kiedy ta umiejętność została Ci odebrana.  Dzięki obrazowym przykładom zrozumiesz różnicę pomiędzy myśleniem „in box” i „out of box” oraz poznasz strategię odzyskiwania i doskonalenia wspomnianego już myślenia twórczych geniuszy. Dowiesz się jak dzięki umiejętności budowania odległych analogii i niepozornych skojarzeń możesz tworzyć pomysły, które zaskoczą nie tylko w ludzi wokół, ale przede wszystkim Ciebie. Poznane metody będą przydatne najbardziej w sytuacjach gdy Ty lub Twój zespół utknie w miejscu nie mogąc stworzyć oryginalnego, wyróżniającego się i trafnego pomysłu. Na koniec otrzymasz zadanie do wykonania, dzięki któremu sprawdzisz i przetrenujesz metody na własnym realnym zadaniu.

Agenda modułu

  1. Sesja wniosków z zadania po module II
  2. Jak straciłeś/aś zdolność tworzenia oryginalnych pomysłów?
  3. Jak myślą twórczy geniusze?
  4. Metody
    1. Analogia wymuszona
    2. Conceptual blending
  5. Podsumowanie
    1. Zadanie
    2. Pytania i odpowiedzi
Dodaj do koszyka

Recenzje

Na razie brak recenzji produktów.

Tylko zalogowani klienci którzy zakupili ten produkt mogą wystawić ocenę.